Прегледана и обновена на 16-02-2021

Вие сте в  32 седмица. Бебето ви днес:

При едно ехографско изображение се подчертава притока на кръв в пъпната връв. Цветовете показват посоката на потока. По-малките пъпски артерии, които пренасят кръв към плацентата, се наблюдават в синьо, тъй като те се увиват около по-централната пъпна вена, която е в червено.

Най-добрият начин да се уверете, че ще получите достатъчно сън, е да намерите начини да забавите темпото психически и да се отпуснете. Може да откриете, че имате затруднения със съня, отчасти защото корема ви прави неудобно лежането в определени позиции, но също така и защото имате много неща, за които да мислите в момента. Опитайте се да си вземете известно време с партньора всяка вечер за релаксиране и свързване  с корема ви. Дори прекарването на 10 минути, в които да не правите нищо, освен фокусиране върху себе си, тялото ви, партньора ви и бебето – може да бъде ободряващо и подмладяващо. Заемете удобно място и се опитайте да се съсредоточите навътре върху тялото си като отвърнете ума си далеч от всичките си външни притеснения. Първо се съсредоточете върху забавянето на дишането. След това обърнете мислите си към място и време, когато сте се почувствали спокойни и щастливи – например, когато сте били на почивка, ходейки по плажа.  Може би ще искате да се включи и партньора ви, може би той може да седи с вас с ръце или главата на корема ви и да се опита да коригира дишането си, така че да е синхронизирано с вашето. Лежанете до партньора ви, дори и без да говорите, може да ви отпусне и да ви сближи много.

Облекло при физически упражнения

В този последен триместър, обличането на подходящи дрехи  за упражнения може да направи всичко по-различно за вашите дейности и начина, по който се чувствате. По време на бременността е възможно да изглеждате добре в дрехите си тренировка, докато все още поддържате корема и гърдите си. Уверете се, че носите правилния размер дрехи, така че да ви   бъде удобно и да не будете ограничавани .в движенията си. Има някои големи дрехи за упражнения за бременност на пазара, които са проектирани много добре и имат много място за корема. Ако обаче предпочитате да го покриете, докато тренирате, просто носете голяма тениска и разгръщащи атлетични панталони или свободно прилепнали шорти. Носете каквото ви кара да се чувствате уверени и удобно.

Има някои добри  колани за подкрепа  на разположение, което може да направи вашите кардио упражнения много по-удобни. Ако носите близнаци или повече бебета, това ще бъде още по-добро допълнение към вашия гардероб за тренировка. Повечето от носещите колани са изработени от еластична тъкан с велкро закопчалки, които могат да бъдат регулирани според размера на корема. Тези колани, налични в много магазини за бременни, са евтини и могат да помогнат за облекчаване на болките в гърба. Гърдите ви ще се нуждаят от допълнителна подкрепа от този етап на бременността, но особено когато тренирате. Добре прилягащия спортен сутиен е от жизненоважно значение за всяка дейност, тъй като деликатната тъкан на гърдата може да бъде отслабена поради увеличения натиск на гърдите ви. Ако те са много големи, и чувствате, че носенето на обикновен спортен сутиен не е подходящо за вас, опитайте се да носите обикновен сутиен.

До колко полезна беше за вас, тази публикация?

Кликнете върху сърцата, за да я оцените!

Рейтинг 0 от 5

Засега няма гласове! Бъдете първият, като оцените тази публикация.

Благодарим Ви! Оценихте тази публикация за полезна...

Следвайте ни в социалните медии!

Съжаляваме, че тази публикация не беше полезна за вас!

Нека подобрим този статия!

Кажете ни как можем да подобрим този пост? Изпратете ни Вашето мнение чрез формата по долу (започнете с вашия E-mail):

Здравната информация на този сайт е прегледана и обновена от редакционния екип на Bremennost.bg (Бременност.бг) и се основава на рецензирани медицински книги и високо уважавани световни здравни организации и институции, включително ACOG (Американски колеж по акушер-гинеколози), CDC (Центрове за контрол и профилактика на заболяванията), AAP (Американска академия по педиатрия), NIH (Национални здравни институти) и други медицински източници.
Bremennost bg
Повече от 9 години Bremennost.bg предоставя специализирана медицинска информация за забременяване, бременност и раждане. Информацията е предоставена от медицински източници по разбираем от нас начин. В зависимост в кои етап от вашия живот се намирате, здравната информация е сортирана в 5 важни категории – "Калкулатори", "Забременяване", "Бременност", "Раждане", "Мама и Бебе". По данни на Google Analytics за последните 12 месеца над 880 хиляди потребители са посетили Bremennost.bg (Бременност.бг).

223 ден от бременността

Previous article

225 ден от бременността

Next article