Прегледана и обновена на 29-10-2020

Вие сте в 25 седмица и 4 дни. Бебето ви днес:

Гръбнакът и ребрата са ясно оформени. Всички нервни клетки сега са на повърхността на мозъка на бебето. Мозъкът на бебето Ви е толкова сложен, че се нуждае от цялата продължителност на бременността не само, за да расте, но и да се развива. Той непрекъснато създава нови връзки и сетивни пътища.

Нервите, които съставляват сивата материя на мозъка, започват в центъра на мозъка на външната повърхност на страничните вентрикули (има една камера във всяко полукълбо на мозъка). Страничните вентрикули съдържат част от мозъка, известна като хороиден плексус, хлабава, водораслова структура, която произвежда течността, която е в мозъка и гръбначния мозък на вашето бебе. Постоянно циркулираща около мозъка, тази течност предпазва и буферира мозъка от по-твърдата структура на костите на околния череп. Постепенното, вълнообразно, външно движение на нервните клетки в сивата материя, която започва да се формира преди повече от 12 седмици, сега е завършена. Идвайки близо до повърхността на мозъка, тези клетки трябва да узреят, разклонявайки се като направят множество връзки или “синапси” с другите нервни клетки.

Повърхността на мозъка на вашето бебе е много гладка на този етап, започвайки да формира шест ясни слоя  и набръчкания му вид.

Фокусирай се върху коремът ви:

Коремът ви: да го покажете или да го прикриете?

Независимо дали искате да облечете корема си в тъкани с гордост и да го покажете, или изберете по-свободни стилове, които могат да ви паснат, е личен избор. Ако желаете да  показвате корема си, може да се чувствате комфортно в разтегливи тъкани, които могат да се разширят, както коремът ви прави. Недостатъкът на носенето на тесни дрехи е, че кожата ви може да бъде чувствителна към всичко плътно прилепнало. Стегнатите дрехи  също ще пречат на  чувствителните ви гърди.      Ако се чувствате по-комфортно, като не показвате профила на корема си, изберете дрехи, които са по-широки като туники например. Те могат да бъдат по-удобни и ще прикрият корема ви за по-дълго време.

 

Попитайте лекар:

Да адаптирате ли стила ви на плуване?

Може да откриете, че в последните няколко месеца, трябва да промените стила си на плуване към този, който е по-удобен; много жени избират да плуват по гръб, което също може да помогне бебето да се настани в оптимално положение. Ако не се чувствате комфортно с до плуването, просто се отпуснете в басейна. Това да бъдете във водата ще облекчи натиска върху корема и ще помогне за облекчаване на болката в долната част на гърба.

До колко полезна беше за вас, тази публикация?

Кликнете върху сърцата, за да я оцените!

Рейтинг 0 от 5

Засега няма гласове! Бъдете първият, като оцените тази публикация.

Благодарим Ви! Оценихте тази публикация за полезна...

Следвайте ни в социалните медии!

Съжаляваме, че тази публикация не беше полезна за вас!

Нека подобрим тази статия!

Кажете ни как можем да подобрим този пост? Изпратете ни Вашето мнение чрез формата по долу (