227 ден от бременността

Вие сте в 32 седмица и 3 дни. Бебето ви днес:

Позицията на бебето Ви в матката се влияе от собствената ви поза. Гравитацията няма някакъв ефект върху бебето, така че независимо дали стоите или седите, и на коя страна легнете, това не влияе върху начина, по който се обръща вашето бебе и на коя страна се завърта.

Докато коремът ви расте, е нормално да чувствате, че искате да го подкрепите, когато се разхождате наоколо. Вероятно е трябвало да промените начина, по който тренирате, заради нарастващата коремна област. Може би трябва да замените джогинга на бягащата пътека, например, с отиване на дълги, оживени или не толкова оживени разходки. Ако установите, че дори ходенето прави корема и таза ви възпалени или неудобни за понасяне, може да се наложи да почивате повече и да не сте толкова активни. Може да искате да инвестирате в колан или пояс за подкрепа на бременността, изработен от еластична тъкан. Този полезен елемент поддържа корема и може да помогне за предотвратяване на болка в долната част на гърба.

Ходенето с едно комфортно темпо, когато сте забременяла, ще накара корема ви да се измести и инстинктът ви може да бъде да подкрепите бебето с ръцете си.

Фокусирай се върху бебето:

Преместването на вашето бебе

Движенията ви по време на късна бременност могат да повлияят на позицията на вашето дете. В идеалния случай, то ще лежи с главата надолу, обърната към гърба ви, с брадичката си забита в гърдите му. Можете да насърчите тази оптимална зародишна позиция чрез:

  • Прекарване на времето на четири крака, мърдайки бедрата си от една страна на друга; или освобождаване на гърба ви, след което трябва да сеи спуснете гръбнака надолу.
  • Коленичете на пода, над възглавници или топка за раждане.
  • Седейки на топка за раждане, с краката ви, разположени леко раздалечени и коленете по-ниски от бедрата, изпълнявайте люлеене на таза.
  • Ако приемем позата за шивача: седнете на пода с изправен гръб и стъпалата на краката ви събрани заедно. Оставете коленете ви