Прегледана и обновена на 29-10-2020

Вие сте в 21 седмица и 6 дни. Бебето ви днес:

Т Всяка част от повърхността на кожата на бебето има малки хребети и кухини в уникален модел. През тази седмица кожните гребени – по-дълбоките слоеве на кожата-започват да узряват, което води до оформяне на пръстови отпечатъци. Вашето бебе филтрира околоплодната течност и съхранява отпадъците като вещество, наречено мекониум.

В края на тази седмица, аналния мускул на вашето бебе е напълно функционален. Това трябва да попречи на малки частици от мекониум да се предават в амниотичната течност. Мекониум се произвежда през първи път на 12 седмици.  Той се образува главно от клетки, изхвърлени от лигавицата на червата, тъй като те се удължават и разширяват, и отпадъците от всички хранителни вещества, които са били абсорбирани от погълнатата околоплодна течност. Той се произвежда непрекъснато, бавно се движи надолу по червата, за да влезе в дебелото черво  от 16 седмици натам. Мекониумът е стерилен, тъй като няма организми вътре в червата и не се произвеждат чревни газове.

Поддържайте се тонизирана:

Ефективните силови тренировки по време на бременност, използвайки свободни тежести  във фитнеса, ще помогнат на тялото ви да се справи с изискванията на бременността. Колкото сте по-силни, толкова това ще Ви помогне да носите увеличеното си телесно тегло и също така ще ви помогне да се възстановите бързо след раждането на бебето. Наличието на повече тонизирани крайници ще ви помогне да изглеждате и да се чувствате по-добре. Както всички аспекти на физическото натоварване по време на бременност,и за това  има насоки, които трябва да се следват:

Ако сте правили редовни тренировки с тежести, продължете с програмата си, но не  увеличавайте теглото за натоварването или повторенията.

Ако сте нови в тренировките, започнете с много леки тежести и малко повторения и натрупвайте бавно. Не увеличавайте теглото, докато не сте уверени, че сте в състояние да управлявате увеличението.

Поемете дълбоко дъх, за да започнете и да дишайте, докато вдигате тежестта.

Свободните тежести, вместо уредитете, са по-безопасни за употреба по време на бременност. Ако използвате уред, уверете се, че треньорът ви е показал как да го използвате правилно.

Ако откриете, че да сте прави, докато тренирате силови и това ви  идва твърде уморително, седнете на стол.

Ако седите и използвате тежести, дръжте гърба си изправен и отпуснете раменете си. Когато стоите, уверете се, че краката ви са разделени на ширината на ханша и коленете ви са леко наведе.

Всъщност

Нероденото ви бебе ще си слага ръката в устата си и дори ще си смуче палеца. Изследванията показват, че бебето може дори да отвори устата си в очакване.

До колко полезна беше за вас, тази публикация?

Кликнете върху сърцата, за да я оцените!

Рейтинг 0 от 5

Засега няма гласове! Бъдете първият, като оцените тази публикация.

Благодарим Ви! Оценихте тази публикация за полезна...

Следвайте ни в социалните медии!

Съжаляваме, че тази публикация не беше полезна за вас!

Нека подобрим тази статия!