Прегледана и обновена на 29-10-2020

Вие сте в  19та седмица. Бебето ви днес:

Вашето бебе има много гъвкави стави, което му позволява да вдигне ръцете си високо. Това е така, защото костите му са съставени първо от хрущял, който е мек и гъвкав. Постепенно хрущялът се заменя с калция, утвърждаващ кост.

Ще получите съвети от всички около вас, но има един човек, който може да искате да слушате и това е майка ви. Независимо дали сте близо до майка си, бременността вероятно ще повлияе на връзката ви. Много жени се чувстват естествено по-близо до майките си, докато преминават през това значимо събитие в живота, обръщайки се към тях за помощ и успокоение по време на бременността и искайки да бъдат при нея в дните и седмиците след раждането на бебето.

Нормално е майката да реагира на това, че дъщеря й е бременна, като стане много закриляща, така че очаквайте поне по няколко обаждания на ден повече  от обикновено. Майка ви ще ви предложи много съвети. Независимо дали  ще приемате всичко -може просто да намерите някои от тях за полезни. Бременността ви може да предизвика много спомени у майка ви на собствената й бременност, така че очаквайте да чуете много истории за времето, когато сте били бебе.

Фокусирай се върху тялото си:

Има редица промени в тялото по време на бременност, които влияят върху начина, по който можете да упражнявате физическа активност и върху това как тялото ви се движи:

  • Повишеното тегло на вашето бебе, плацентата, допълнителната кръв, увеличената матка и гръдната тъкан могат да причинят стрес върху тялото ви и най-вече върху скелета.
  • Постуралните промени в резултат на промени в центъра на тежестта могат да увеличат шансовете си за развитие на проблеми с бедрата, гърба и коленете.
  • Релаксин – хормонът, свързан с бременността, който засяга сухожилията, може да увеличи гъвкавостта и да доведе до неправилно подравняване на гръбначния стълб и таза.

Ефективните и безопасни упражнения са най-добрият начин за поддържане и подобряване на вашата поза и намаляване на стреса върху тялото ви. Редовните упражнения (особено такива упражнения като ходене,и използване на много леки тежести обикновено подобряват костната плътност на скелета.

До колко полезна беше за вас, тази публикация?

Кликнете върху сърцата, за да я оцените!

Рейтинг 0 от 5

Засега няма гласове! Бъдете първият, като оцените тази публикация.

Благодарим Ви! Оценихте тази публикация за полезна...

Следвайте ни в социалните медии!

Съжаляваме, че тази публикация не беше полезна за вас!

Нека подобрим тази статия!

Кажете ни как можем да подобрим този пост? Изпратете ни Вашето мнение чрез формата по долу ( *Важно започнете съобщението с вашия E-mail):