Прегледана и обновена на 29-10-2020

Вие сте в 18 седмица и 6 дни. Бебето ви днес:

Бебето ви изглежда е доста слабичко при ранните сканирания. Резервите от мазнини все още не са определени под кожата, която може да изглежда доста тънка и почти прозрачна. Едно ултразвуково изображение също подчертава основния костен скелет, подобрявайки този ефект. По това време ще имате друго сканиране и вашето бебе ще получи задълбочена проверка на здравословното състояние. От 18-20 седмици повечето лекари или болници предлагат подробно ултразвуково сканиране. Сканирането се използва за проверка на цялостното развитие на бебето и разглеждане на неговите органи и системи на тялото, за да се провери за признаци на проблеми. За повечето жени и техните партньори това сканиране ще ги успокои, че всичко върви добре с развитието на бебето.

Изследването може да отнеме известно време, за да се извърши заради подробните измервания, които се провеждат. Сонографът може да прави проверки само когато бебето е в правилната позиция – това може да е предизвикателство, като се има предвид, че бебето вероятно се движи много. Ако позицията на вашето бебе затруднява извършването на всички проверки, може да ви бъде поискано да се разхождате  известно време и след това да се върнете или дори да се върнете след седмица или две за друг опит.

Упражнения във вода:

Водата е чудесна среда за работа по време на бременност: допълнителната подкрепа за корема и допълнителната устойчивост ще ви позволи да поддържате добрия си тонус.

Ако решите да практикувате водни упражнения или аеробика през бременността и, ето няколко прости упражнения, които можете да правите сами:

 

Тичане на място: вдигнете коленете си и натиснете ръцете напред и назад в изпомпване. Тичайте за 3-4 минути, ако е възможно, но винаги спирайте, ако се чувствате уморени. Това упражнение има сърдечно-съдови ползи и ще помогне да се поддържа тонуса на краката и ръцете ви.

Упражнение имитиращо каране нас велосипеди: стойте във водата и подпрете ръце на ръба ба басейна,  леко се наведете напред и движете краката си пред вас, сякаш въртите педалите на велосипед. Продължете движението за 3-4 минути, ако е възможно, но винаги спирайте, ако се чувствате уморени. Това упражнение ще ви помогне да поддържате издръжливостта ви и ще помогне за тонизиране на краката ви. Това също е добър начин да укрепите гърба и ръцете си.

До колко полезна беше за вас, тази публикация?

Кликнете върху сърцата, за да я оцените!

Рейтинг 0 от 5

Засега няма гласове! Бъдете първият, като оцените тази публикация.

Благодарим Ви! Оценихте тази публикация за полезна...

Следвайте ни в социалните медии!

Съжаляваме, че тази публикация не беше полезна за вас!

Нека подобрим този статия!

Кажете ни как можем да подобрим този пост? Изпратете ни Вашето мнение чрез формата по долу (започнете с вашия E-mail):

Здравната информация на този сайт е прегледана и обновена от редакционния екип на Bremennost.bg (Бременност.бг) и се основава на рецензирани медицински книги и високо уважавани световни здравни организации и институции, включително ACOG (Американски колеж по акушер-гинеколози), CDC (Центрове за контрол и профилактика на заболяванията), AAP (Американска академия по педиатрия), NIH (Национални здравни институти) и други медицински източници.
Bremennost bg
Повече от 9 години Bremennost.bg предоставя специализирана медицинска информация за забременяване, бременност и раждане. Информацията е предоставена от медицински източници по разбираем от нас начин. В зависимост в кои етап от вашия живот се намирате, здравната информация е сортирана в 5 важни категории – "Калкулатори", "Забременяване", "Бременност", "Раждане", "Мама и Бебе". По данни на Google Analytics за последните 12 месеца над 880 хиляди потребители са посетили Bremennost.bg (Бременност.бг).

131 ден от бременността

Previous article

133 ден от бременността

Next article