115 ден от бременността

Вие сте в  16 седмица и 3 дни. Бебето ви днес:

Едно 3D сканиране може да покаже различни гледни точки на главата на бебето, но обикновено лицето не може да се види.  Докато сте бременна,  е още по-важно да се намерят начини за облекчаване на стреса и за  запазване на всички притеснения в перспектива. Може да сте бременна и щастлива, но животът продължава: може да работите на пълен работен ден, както и да работите у дома, избягвайте напрежението, а във времена, когато се чувствате уморени и не можете да се справите, потърсете помощ и почивайте, колкото можете повече. И разбира се вие  все още ще се борите с пощурелите хормони за бременността, които могат да причинят някои емоционални възходи и спадове.

Подобно на много жени, може да се подчертае, че големите промени, които ще се случат  тревогите за фактори като финанси, дали ще бъдете добра майка и как връзката ви ще се промени. Важно е да се грижите за перспективата и да поддържате емоционален баланс, защото стресът не е добър за вашето здраве или за това на вашето бебе. Намерете начини да се разсейвате, както и да говорите с другите – партньор, приятели и лекар – за всякакви притеснения.

Облекчаване на стреса:

Научете се да разпознавате признаците, че сте стресирани: може да почувствате пулсира или да имате повишаване на телесната температура. Когато знаете, че сте стресирани, действайте.

  • Идентифицирайте причината и се опитайте да промените в перспектива. Отпуснете се като дишате дълбоко и отпускате мускулите си. Представете си, че издухвате стреса докато издишвате.
  • Бъдете заети – понякога твърде много свободно време – може да доведе до това да мислите, може да ви накара да сте по-стресирани.
  • Плувайте: това е много успокояващо и фантастично средство да останете във форма.
  • Отделете време, за да се отпуснете, особено ако имате много неща на ум или жонглирате с много неща. Гледайте телевизия, четете книга или мислете за растящото си бебе.
  • Говорете с вашия партньор или близък прия