Упражнения на Кегел за Мъже

Чрез прилагане на упражнения на Кегел за мъже, то мъжката инконтиненция – спонтанното изпускане на урина, е предотвратимо и управляемо медицинско състояние. Упражненията на Кегел може да ви помогнат да поемете отново  контрол над вашия пикочен мехур. Ако практикувате  упражненията на Кегел за мъже, наричани също тазови мускулни упражнения – за пет минути два или три пъти дневно, вероятно ще видите подобрение в способността си да контролирате изтичането на урина от пикочния ви мехур. Друг бонус от практикуването на упражненията е, че те също могат да ви помогнат да имате по–интензивни оргазми и да подобрите ерекцията си.

За какво помагат упражненията на Кегел за мъже?
упражнения на кегел за мъжеУпражненията на Кегел ви помагат да укрепнете мускулите под пикочния си мехур, които помагат на контрол на уринирането. При някои мъже инконтиненцията може да бъде причинена от слаб пикочен сфинктер, което може да е резултат от операция за рак на простатата, свръхактивен пикочен мехур или друга аномалия на пикочния мехур. Упражненията на Кегел за мъже може да ви помогнат да подобрите или в някои случаи напълно да възвърнете контрола над пикочния си мехур.

Кои мъже може да правят упражненията на Кегел?
Упражненията на Кегел са много лесни да се правят, след като знаете кои мускули са целева група. Един от най–лесните начини да намерите вашите мускули е по време на уриниране. Ето как:
– Докато уринирате се опитайте  да спрете или да забавите потока на урината.
– Изолирайте мускулите на бедрата, краката или корема и задължително не задържайте дъха си.
– Когато можете вече да забавите или спрете отделянето на урината – успешно сте намерили правилните мускули.

Как мъжете да правят упражненията на Кегел:
– След като сте дефинирали мускулите си, стягайте тези мускули и бройте до пет.
– Отпуснете мускулите и бройте до пет.
– Повторете 10 пъти.
– Правете упражненията на Кегел три пъти на ден с по десет повторения.

Когато започнете да правите упражненията – в началото може да бъде по–лесно да ги правите в легнало положение, така че мускулите да не са в противоборство срещу гравитацията. Може да бъде по–лесно да свиете мускулите си за две или три секунди в началото с увеличаване на времетраенето постепенно. След няколко седмици, увеличете времето, докато накрая стягате мускулите за пет до 10 секунди.  Не забравяйте да не напрягате седалището, краката или стомашните мускули, докато правите упражненията на Кегел.

Кога най–рано ще видите резултати от упражненията на Кегел?
Знаете, че за да видите първите реални резултати от което и да е  упражнение се изисква време, така че бъдете целенасочени и търпеливи. Ако правите упражненията на Кегел по 3 пъти на ден, трябва да видите подобряване на контрола над пикочния си мехур в рамките на три до шест седмици – някои мъже го констатират дори по–рано. Опитайте се да си водите отчет за изпускането на урина всеки ден и това ще ви помогне да забележите подобрението. Ако не виждате реални промени в рамките на един месец, може би не правите правилно упражненията. Попитайте вашия лекар или уролог за помощ. Те може да ви предложат съвети за това как успешно да упражнявате тазовите си мускули.

Има ли алтернативно лечение на свръхактивен пикочен мехур?
Има 3 прости съвети как да правите това упражнение на Кегел за мъже в свой полезен навик. Най–ефективните упражнения са тези, които се практикуват редовно. За да ви помогнем да влезете в ритъм, опитайте тези прости съвети:
– Бъдете систематични: Правете упражненията на Кегел по едно и също време всеки ден – може би сутрин, докато се излежавате, докато миете вашите зъби или докато гледате телевизия вечер.
– Не забравяйте ползите. Ако бъдете сериозни – упражненията наистина могат да направят огромна разлика в уринарната ви инконтиненция.
– Обърнете внимание на напредъка. С течение на времето ще забележите подобряване на уринарната инконтиненция и това определено ще подобри вашето качество на живот и самочувствие като пълноценен човек и мъж.

Споделете статията чрез бутоните по долу или чрез копиране на линк в други женски форуми и сайтове, по този начин правилната информация ще достигне до повече хора :) Благодарим Ви, че споделихте Bremennost.bg със своите приятели :) Дано сме били полезни - Обичаме Ви!

Категория: Здраве

--- ОБРАТНО НАГОРЕ ---