Намаляване Продължителността на Цикъла

Как чрез Естествени начини да постигна намаляване на продължителността на цикъла!?
Менструалният цикъл на жената е нормална част от живота й. Той зависи строго от конкретната жена, като неговата продължителност може да продължи от 3 до 10 дни. Повечето жени мразят тези периоди поради неприятностите, които идват с менструацията – като спазми, дискомфорт и главоболие.

Тъй като менструацията не винаги идват в удобно време, може да се наложи да я съкратите по различни причини, като например, ако отивате на почивка или планирате романтичен уикенд. За щастие има няколко начина, чрез които да намалите продължителността и болезнените ефекти на менструация ви. Независимо от причините, ако търсите начини как да спрете менструацията по–рано, тук ще ви предложим някои методи, които можете да използвате въз основа на вашите индивидуални нужди за да достигнете до намаляване продължителността на цикъла.

намаляване продължителността на цикълаПридържайте се към здравословен начин на живот, защото здравословното хранене може да намали продължителността на менструалния цикъл!

Яжте здравословно балансирана храна всеки ден и не забравяйте да включвате много плодове и зеленчуци в ястията си. Здравословното хранене е известно за облекчаване на менструални усложнения и също за подпомагане на съкращаването на дните на менструацията.

Пийте изобилно вода!
Пиенето на голямо количество вода, разпределена през целия ден ще ви помогне да съкратите цикъла ви. Големите количества вода ще намалят подуването и спазмите по време на месечния цикъл. Колко вода трябва да изпивате за деня? Ето една формула, която да ви помогне да разберете колко вода трябва да се пие всеки ден.

Взема текущата си тегло и го умножете по 35мл. Полученото число е количеството вода за деня. Например: вие сте 58 кг, умножавате по 35 мл и получавате 2030 мл или това са около 2 литра вода на ден.

Ако тренирате за по един час трябва да пиете допълнително чаша или две вода за да попълните течностите, загубени вследствие на изпотяването, но ако се упражнявате повече от 60 минути ще трябва да пиете и повече. В допълнение към правилната хидратация  – е добре да избягвате газирани напитки и твърде много кофеин, защото те могат да увеличат спазмите по време на менструация.

Малинов чай за намаляване на продължителността на цикъла
Някои жени се кълнат, че дневна доза малинов чай е чудесен начин да съкратят менструалния си период и отличен помощник в борбата с тежкото менструално кървене и облекчаване на болезнените менструални спазми. Листата от червените малини са използвани най–често под формата на чай. Този чай невероятно тонизира матката поради наличието на алкалоид, който позволява на матката да се отпусне по–ефективно по време на раждането. Алкалоидите също така са в помощ за тонизиране на матката след раждането, тъй като тя се връща обратно към обичайния си размер. Чаят намалява обилното менструално кървене, помага за облекчаване на спазмите по време на менструалния цикъл, поддържа надбъбречните жлези по време на менопаузата.

Малиновият чай не е само добър тонизатор за матката, а също има високо съдържание на цинк, който е известен със способността си да съкращава раждането, укрепването на съединителната тъкан, предотвратяване на разранени зърна, избягване на депресия след раждането и предотвратяване на неутешимия плач при бебетата. Малиновите листа също съдържат много калций. Жените трябва да приемат най–малко 1200 мг калций всеки ден.

Бял равнец и джинджифил за намаляване продължителността на менструалния цикъл
Тези билки контролират нивата на пролактин, един от хормоните, които предизвикват менструация. Още от древни времена са били използвани за много проблеми, свързани с плодородието, включително контролиране и нередности с менструалния цикъл, предменструалния синдром и менструално кървене. Белият равнец и джинджифила могат да постигнат така желаното за някои жени намаляване продължителността на цикъла до три дни.

Храни, които са естествени разредители на кръвта
Разредителите на кръвта, обикновено не засягат това колко е редовен менструалния ви цикъл, но те могат да увеличат притока на кръв и леко да увеличат възможността за преминаване на съсиреци по време на менструацията. Храни, които са естествени разредители на кръвта са всички, които съдържат витамин Е, Салицилати, естествени антибиотици и тези, които съдържат Омега–3 мастни киселини.

Не яжте твърде много сол!
Въпреки че солта е от решаващо значение за доброто здраве, ако прекалявате може да получите подуване на корема и задържане на вода. Диетолозите препоръчват диета с 2300 милиграма на ден, или около една чаена лъжичка. Най–добрият начин за контрол на приема на сол е да се избягват преработени и бързи храни.

Мастурбация  и секс
Получаването на оргазъм чрез мастурбация или секс е ефективен начин за намаляване на продължителността на цикъла ви. Основната причина за това е, че допълнително свиване, които се провежда в матката, когато една жена има  оргазъм, води до по–бързо проливането на менструалния поток.

Упражнения за намаляване продължителността на цикъла
Жените, които са физически активни са имат по–къси и по–леки менструации. Жените, които спортуват са с по–малко телесни мазнини. Жените с наднормено тегло имат по–дълги и по–тежки периоди, тъй като продължителността на менструалния цикъл и размера на течността, която излиза, отчасти се определя от теглото. Жените, които са с наднормено тегло и съответно имат по–голямо количество мазнини в тялото си, често страдат от по–болезнени, по–тежки и по–дълги периоди. Поради тази причина е важно да изпълнявате редовни рутинни упражнения, дори по време на менструалния цикъл, тъй като това ще помогне за повишаване на циркулацията на кръвта в цялото тяло, и така ще се намалят менструалните спазми и ще се достигне до желаното намаляване на продължителността на цикъла.

Споделете статията чрез бутоните по долу или чрез копиране на линк в други женски форуми и сайтове, по този начин правилната информация ще достигне до повече хора :) Благодарим Ви, че споделихте Bremennost.bg със своите приятели :) Дано сме били полезни - Обичаме Ви!

Категория: Забременяване, Здраве

--- ОБРАТНО НАГОРЕ ---