Как да Отслабна в Корема

Много жени в днешно време се питат как да отслабна в корема? Особено след като са родили жените искат да си върнат старата фигура по–възможност най–бързо.
Коремните мазнини са прекомерно натрупани мазнини в областта на корема и около стомаха. Това ви прави да изглеждате нелицеприятно, когато носите тесни дрехи и ви причинява неудобство и спад в самочувствието. В действителност е доста трудно да изгубите натрупаното излишно в областта на корема. Много хора се опитват да отслабнат в корема и е добре да се информирате кои са здравословните начини да го направят, а именно – чрез правилен хранителен режим и редовна физическа активност.

Кои са основните причини за натрупването на мазнините в областта на корема?
– Нездравословна храна
– Консумацията на въглехидрати в прекомерно количество
– Консумацията на повече калории
– Прием на тежки храни точно преди сън
– Генетика
– Липсата на физическа активност в ежедневието
– Заседнал начин на живот

как да отслабна в коремаКакво да предприемете, за да отслабнете в областта на корема?
Хората често избират погрешни начини за намаляване на мазнините по коремната област. Има нужда да се заредите с търпение, започнете да се храните пълноценно и да зарежете уседналия начин на живот. Стига празни приказки, а нека пристъпим към отговор на въпроса – „Как да отслабна в корема“ представяме ви списък с 20 храни, които имат доказани свойства да редуцират излишествата в областта на корема. Включете ги в ежедневното си меню и спазвайте още няколко правила и скоро ще забележите първите резултати:

1. Мед – Вземете една средна чаша и я напълнете с хладка вода. Добавете сока на 1 лимон и 1 супена лъжица мед към нея. Пийте това непосредствено след събуждане сутрин. Практикувайте това редовно и със сигурност ще забележите разликата.
2. Топла вода – Пийте около 1 литър топла вода на празен стомах. Това ще прочисти всички шлаки по червата много прецизно.
3. Домати – Яденето на сурови домати също помага за намаляване на коремните мазнини.
4. Джинджифил – Стоплете вода и добавете джинджифил към нея. След това добавете и черен пипер и мед. Варете за 5 минути. Медът помага за разтварянето на мазнините, докато джинджифилът и черният пипер увеличават скоростта на метаболизма.
5. Мента – Добавете 1 с.л мед, щипка черен пипер и някои натрошени листа мента към чаша гореща вода. Оставете за 5 минути. Прецедете и пийте течността. Ментата успокоява корема, докато медът и черният пипер разтварят мазнините и повишават обмяната на веществата.
6. Ябълков оцет – Консумирайте ябълков оцет с храната. Той ще регулира апетита ви чрез създаване на чувство за ситост. Това средство не само помага за отслабване в корема, но и за регулирането на нивото на кръвната захар.
7. Къри – Кърито помага за детоксикация на организма, което автоматично води до по–малко натрупване на мазнини по корема.
8. Кардамон – Кардамонът работи като голям метаболитен ускорител и невероятно детоксикиращ агент. Кардамонът се използва за намаляване на теглото.
9. Канела – Канелата работи като голяма горелка за мазнините. Вземете ½ супена лъжица канела на прах и я поставете да ври във вода за 5 минути. Добавете 1 супена лъжица мед след това. Пийте преди закуска и преди лягане.
10. Лимон – Лимоновият сок за ежедневно пиене определено ще намали коремните мазнини много скоро. Добавете лимоновия сок в чаша с вода. Добавете и щипка сол. Разбъркайте добре. Това се пие всяка сутрин.
11. Чесън – С цел намаляване на коремните мазнини, дъвчете 3–4 скилидки суров чесън сутрин и пийте лимонова вода след консумация на чесъна. Това е най–доброто начално средство за отслабване в корема.
12. Диня – Динята съдържа 82% вода, която помага на стомаха ви да не изпитва нужда за храна. Динята е богата на витамин С, което е полезно за здравето.
13. Фасул – Консумация на фасул редовно помага за намаляване на коремните мазнини. Зърната са богати на фибри, които правят стомаха сит и така вие ще консумирате по–малко калории.
14. Краставица – Краставицата съдържа 96% вода и 45 калории. Добавете краставицата във вашата диета като салата или яжте сурови краставици, за да получите бързо плоско коремче.
15. Авокадо – Авокадото е много полезен плод за изгаряне на излишните мазнини. Авокадото е богат източник на фибри. Той поддържа глада в разумни рамки. Мононенаситените мастни киселини в авокадото помагат за намаляването на коремните мазнини.
16. Овес – Закусвайте овесени ядки. Те засищат бързо, което означава по–малко глад и по–малко консумация на калории.
17. Ябълка – Яжте ябълки редовно и това може да ви помогне в борбата с много заболявания и да помогне за намаляване на мазнините по корема. Ябълката съдържа много фибри, пектин и калий и други витамини.
18. Сок от червена боровинка – Пиенето на сок от червена боровинка може да помогне в изгарянето на мазнините, защото той е богат на органична киселина, която работи като храносмилателен ензим. Пийте неподсладен сок от червена боровинка ежедневно за добри резултати.
19. Зелен чай – Зеленият чай работи като детоксикатор, което помага за изгарянето на излишните мазнини. Консумация на зелен чай ежедневно може да направи кожата ви по–бляскава, както и корема ви по–плосък.
20. Плодове – Ягодите, къпините и малините съдържат изобилие от фибри и са пълни с витамини, които помагат да се борите с апетита за сладки храни.

Не на последно място в статията – Как да отслабна в корема ще споменем и напомним да не забравите също да пиете много вода, която помага за намаляване на теглото. Пийте поне 8 чаши вода на ден. Това ще ви помогне да изхвърлите мазнините, но също така правят кожата лъскава и гладка. Косата ви ще стане здрава и цялото тяло ще стане здраво и в разцвет.

Има още няколко правила за отслабването в областта на корема:
– Избягвайте да ядете бял ориз и захарни изделия.
– Избягвайте консумацията на червено месо и полуфабрикати.
– Ходете най–малко по 1 километър дневно.
– Яжте много зелени зеленчуци и плодове.
– Въжето за скачане, ако не може да ходите на фитнес, може да бъде много добро упражнение да поддържане на корема във форма.
– Избягвайте стреса.
– Практикувайте кардио упражнения. Кардиото спомага допълнително да намалите приетите калории и да започнете по–бързо да топите мазнините около корема.
– Правете коремни преси.

Надяваме се да сме отговорили доста подробно на въпроса – как да отслабна в корема? От тук занапред е ваш ред да предприемете действие това да се случи по–бързо.

Споделете статията чрез бутоните по долу или чрез копиране на линк в други женски форуми и сайтове, по този начин правилната информация ще достигне до повече хора :)Благодарим Ви, че споделихте Bremennost.bg със своите приятели :) Дано сме били полезни - Обичаме Ви!

Категория: Здраве

--- ОБРАТНО НАГОРЕ ---