Как да Отслабна След Раждането

Едва ли има жена която е родила току що и не си задава въпроси от порядъка на Как да отслабна след раждането. Това е напълно нормално, но преди да предприемете нещо трябва да знаете, че след като родите, вие ще свалите едно известно количество натрупано тегло още, докато сте в болницата. Това обикновено варира между 6 и 8 килограма. След като се приберете вкъщи, вие ще попаднете в едно рутинно ежедневие и е добре да помислите за мерките, които да предприемете, за да възстановите добрата си форма. Ако не сте сигурни как точно да започнете, тук ще ви представим 5 доказани стъпки за отслабване след раждането. Стъпките за правилно отслабване след раждане са лесни и преди всичко здравословни. Точно те ще ви помогнат да сте отново такива, каквито сте били преди забременяването или даже и по-добре:

как да отслабна след раждането1. Движете се: Повечето нови майки са лишени от сън и са толкова претоварени, че дори не могат да мислят за упражнения. Това е напълно разбираемо, предвид и фактът, че повечето женски тела не са готови за сериозно натоварване до 6 седмици след раждането или и по-дълго, ако сте претърпели цезарово сечение. Можете да започнете с ходене около блока. Ако се чувствате добре и това не ни причинява или не изостря кръвотечението ви, ходете всеки ден с увеличаващо се времетраене. Правете това умерено, докато направите рутинния преглед след 6 седмици от раждането, след което трябва да бъдете готови да ходите 20 до 30 минути за 3 до 5 пъти седмично за да помогнете на вашия организъм да отслабне по–бързо след раждането.

2. Кърмете: Когато кърмите, вие имате нужда от допълнително 500 калории на ден. Но тъй като кърменето изгаряния 600 до 800 калории на ден, дори и ако всичко, което правите е седите удобно и храните бебето ви, пак ще може да се губите тегло. Някои жени си връщат килограмите още през първите шест месеца от раждането, благодарение на кърменето. Не забравяйте само да не прекалявате с храната, отживелица е, че трябва да се тъпчете с храна, за да имате кърма. Пийте повече течности и имайте предвид, че веднага след като спрете или разредите разстоянията между кърменията, или започнете да допълвате диетата на бебето си с твърди храни, вашите калорийни нужди ще намалеят и ще трябва да коригирате диетата си и да увеличите физическите си упражнения. Все пак нали желаете да отслабнете, а без упражнения това ще стане по–бавно.

3. Следете калориите и мазнините, които приемате: Кажете не на празните калории и храни като сода и чипс, както и на прищевките в диетата, които елиминират цяла група храни. Вместо това, попълнете вашата диета с различни хранителни вещества и храни, съдържащи полезни протеини, пълнозърнести храни, пресни плодове и зеленчуци и млечни храни с много ниско съдържание на мазнини. Експертите съветват да не започвате диета веднага след раждането, а да му дадете малко време да се съвземе от стреса на бременността. Хранете се на малки порции с чести хранения през целия ден и така ще запазите нивата на кръвната си захар стабилни и ще се предпазите от преяждане. И внимавайте със соковете защото съдържат много захар, а захарта е допълнително количество калорий. Всичкия необходим витамин C, които ви трябва за един ден се намира в една малка чаша портокалов сок.

4. Спете и почивайте достатъчно: Достатъчният сън ще ви помогне да загубите излишното тегло. Нередовните цикли на съня като тези, които сте принудени да следвате, заради новороденото – може да разстрои метаболизма ви и да направи по-трудна загубата на теглото от бременността. Взимайте си дрямка по всяко време, когато бебето ви позволи това, домакинска работа няма да избяга. По този начин, вие няма да се окажете с дългосрочен дефицит на съня и ще запазите енергийните нива и потенциално повишения апетит под контрол. Помолете за помощ семейството си, за да се справите с текущите задави у дома и да можете да почивате пълноценно. Каквото и да правите, не жертвайте съня за сметка на физическо упражняване в ранните седмици след раждането. Ако не спите достатъчно, няма да има достатъчно енергия за задоволяване на нуждите за тренировки така или иначе. След като бебето се роди и дните ви постепенно започват да стават малко по-малко рутинни, е време да реализирате идеите си в действие, за да върнете килограмите си отпреди бременността и да постигнете желаното отслабнете.

5. Започнете фитнес тренировки и подновете секса, след като вашият гинеколог ви даде зелена светлина за това: Тези занимания ще поставят началото на извървяването на дългия път към ускоряване на метаболизма ви, а и от там на мечтаното сваляне на килограми и отслабване. Добре е да включите и бебето си в ежедневието си – има много тренировки вкъщи, в които може да участва и детето и да се забавлявате заедно с него. Ако не сте сигурни за това, което правите, наемате си личен треньор с сертификация в пренатална и постнаталната фитнес активност за няколко седмици, за да получите правилни насоки и програма, строго съобразени с вашите индивидуални особености. Все пак има и доста клипове за тази, цел но както казахме внимавайте, те може да са опасни.

Е вече не се чудете и питайте „Как да отслабна след раждането“, а започнете с бавни стъпки, но пък здравословни да сваляте вашите натрупани килограми по време на бременността и да постигнете трайно отслабване.

Хареса Ви информацията :) Оценетя я с "Харесвам" или я Споделете със "Споделяне" чрез бутоните по долу или чрез копиране на линк в други сайтове, по този начин правилната информация достига до повече хора...

Благодарим Ви, че споделихте специализирания сайт Bremennost.bg – Всичко за Забременяване, Бременност и Раждане :) Дано сме били полезни - Бъдете Здрави!

Категория: Мама и Бебе, Раждане

--- ОБРАТНО НАГОРЕ ---